Dlaczego warto prowadzić badania rynku? Opinie o PBR Media

mar 13, 2017

Dlaczego warto prowadzić badania rynku? Opinie o PBR Media

Badania rynku polegają na systematycznym gromadzeniu danych na temat osób lub firm. Zebrane informacje, poddane wcześniejszej analizie, pomagają lepiej zrozumieć potrzeby grupy docelowej. Wyniki badań są prezentowane w raportach i wykorzystywane przez przedsiębiorców, którzy chcą bardziej świadomie podejmować decyzje dotyczące strategii i działań firmy.

PBR Media Opinie

10 powodów, dla których warto zainwestować w badania rynku

Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o klientach powinno być kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Dlaczego? Już wyjaśniamy! Przeprowadzanie badań rynku wpływa pozytywnie na wyniki firmy i pomaga:

  1. zrozumieć klientów i ich preferencje;
  2. określić profil konsumentów (miejsce zamieszkania, wiek, płeć, poziom dochodów itp.);
  3. tworzyć bardziej efektywne kampanie marketingowe;
  4. znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu;
  5. zidentyfikować możliwości rozwoju i zwiększyć zyski;
  6. przygotować ofertę potencjalnych produktów i usług;
  7. zlokalizować nowe rynki zbytu w obrębie kraju i poza nim;
  8. monitorować konkurencję na danym rynku;
  9. zmniejszyć ryzyko związane z podejmowaniem decyzji biznesowych;
  10. dostrzec zmiany zachodzące w branży.

Zwiększająca się popularność badań rynku

Coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w badania rynku. Najczęściej takie zadanie zlecane jest zewnętrznej firmie, która specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych. Popyt na usługi tego typu spowodował, że w branży istnieje coraz więcej firm zajmujących się badaniami rynku.

Opinie o pracy w PBR Media

PBR Media to jedna z firm, która profesjonalnie zajmuje się przeprowadzaniem badań rynku. Jak od wewnątrz wygląda praca w tej agencji? Sprawdzamy opinie o PBR Media pracowników. Zapraszamy do zapoznania się z opiniami pracowników.

Pan Michał: „Jak to się stało, że trafiłem do PBR Media? W czerwcu się obroniłem i chciałem jak najszybciej znaleźć jakąś pracę. Przeczytałem w internecie ogłoszenie, że firma zajmująca się badaniami rynku szuka nowych pracowników. Aplikowałem i dziś nie żałuję tej decyzji. Wydawało mi się, że będzie to praca na chwilę, ale jest mi tak dobrze, że postanowiłem zostać. Dostrzeżono moje wysokie kompetencje i kilka miesięcy temu awansowałem. Polecam tę firmę wszystkim młodym i ambitnym osobom”.

Pani Krystyna: „W PBR Media pracowałam przez dwa ostatnie lata moich studiów. Byłam bardzo zadowolona, bo wypłata zawsze docierała na czas, a przecież praca ankietera nie jest zbyt ciężka i wymagająca. Kiedy miałam okienka między zajęciami, po prostu siadałam z laptopem na korytarzu i już byłam w pracy. Zarobione pieniądze ratowały mój szczupły studencki budżet. Polecam, ja się nie zawiodłam”.

Pani Agnieszka: „Dziś w PBR Media jestem specjalistą w zakresie kontaktu z klientami. Niewielu moich młodszych stażem kolegów z pracy wie, że zaczynałam od najniższego szczebla. Na początku uzupełniałam ankiety i nawet nie śniłam o awansie, wydawało mi się to całkiem niemożliwe. Sądziłam, że praca w tej firmie będzie jedynie epizodem w moim życiu. Cieszę się, że rzeczywistość okazała się niezgodna z moimi zaniżonymi oczekiwaniami”.

Więcej opinii o PBR Media: http://forum-przedsiebiorstwa.pl/off-topic/praca-w-pbr-media-opinie/

Dodaj także własną opinię o firmie PBR Media!



Podobne:

Udostępnij: